Vilken vecka!

Nu har jag inte skrivit på en vecka och vad beror det på?
I tisdags förra vecka var jag sjuk och låg inne med dropp i två dagar. Jag lyckades nästan sabba en dropp ställning på lassis. Jag blev utskriven på fredagskvällen och på lördagen åkte jag och frun till Stockholm på 50 års kalas hos Anders ( en gammal granne). Han hade bjudit 60 personer på kryssning till Åland. Vi hade kanon kul fast det blåste ca 15 sekund meter. Vad det gäller alla maskiner som gått sönder så återkommeer jag imorgon med det.


Anders o Katta              Anders                 Lillis favorit ställe baren  Kareoke Hasse
Båt gänget                   Vart är vi på väg?           Glada Theres
Bea o mamma Katta

Birger Jarl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0