Psyket för vissa läkare

Hej på er!
Nu var det ett tag sen jag skrev så jag måste skärpa mig. Jag måste berätta att ingen läkare vill ha hand om mig längre. När jag låg inne för 14 dagar sedan så om det in två läkare till mig på rummet och följande samtal hördes.
- Du Bengt kan du inte ta över ansvarets för Mats för han är en så jobbig patient.
Han tittar på Sture och säger.
- Är du dum i huvudet! Jag vill inte komma in på psyket.
Man känner sig omtyckt.
Hej på er!
Nu var det ett tag sen jag skrev så jag måste skärpa mig. Jag måste berätta att ingen läkare vill ha hand om mig längre. När jag låg inne för 14 dagar sedan så om det in två läkare till mig på rummet och följande samtal hördes.

- Du Bengt kan du inte ta över ansvarets för Mats för han är en så jobbig patient.
Han tittar på Sture och säger.
- Är du dum i huvudet! Jag vill inte komma in på psyket.
Man känner sig omtyckt.

Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Du har fått en award på min blogg. Gå dit!

2010-01-31 @ 19:07:40
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0