Kan man ha mer otur?

Kan man ha mer otur än våran familj, jag vet inte vad jag skall börja med. Jag börjar med alla maskiner som gått åt helvete.

På nyårsdagen skull min älskade fru tina bröd i mikron men det gick inte för den hade lagt av och det var ingen idé att laga den.
  Några dagar senare blir det stopp i avloppet i diskmaskinen och vi rensar men inte i helvete fungerar den. Som tur är har jag skytte Niklas som kommer imorgon och ser på den.
  I måndags öppnar vi kylskåpet och då har äggen frusit och tydligen är det termostaten som är kass.
  Idag kastar vi in en tvätt i tvättmaskinen och tror ni inte att den har pajat också. Den tar in vatten men trumman står still. Jag hoppas att Niklas kan se på den med.  
  Ikväll sätter jag mig vid den trådlösa datan och skall in på nätet och det går inte att komma in på nätet. Jag får tupp juck på allt. Tur att spisen fungerar så man inte svälter ihjäl.

Imorgon kommer det mer "kul" saker.

                              

Ny micra.                  diskmaskinen utkastad          Lillis lagar tvätmaskinen

                           

Åt helvete med trådlöstnätverk.       Ny termostat.


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Kom till Elkedjan i Slite så ska jag hjälpa er att göra ett bra köp av micro, tvättmaskin och diskmaskin. PAKETPRIS.... only for you my friend!!

KALGOOOOOMEEEEE!!!!

2010-01-06 @ 21:23:07
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0