Fest hela natten!!

Igår var vi hos Janne o Naemi och käkade på kvällen De är två gamla kompisar och vi träffs inte så ofta så varje gång vi träffs har vi kanon roligt. Vi kom vid halv sju och var hemma fyra imorse och man är lite seg. Vi det så- har som tradition att spela UNO och vem vann? Jo jag och Carina vann varsin gång- Innan vi spelade så åt vi gott och pratade gamla minnen.

När vi satt och åt så skulle jag ta lite flingsalt och salta så kommer Naemi med en kommentar.

-          Lillis du skall kross flingsaltet mellan fingrarna.

-          Va? Måste jag det?

-          Ja det gör man.

-          Det gör inte jag, så det så.

Det låt så roligt, precis som att jag var tvungen att göra. Ja det var en kanon  kväll och natt.


 

Janne o Naemi           Kortspelet UNO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0