Bowling karriären är slut!!!

Igår var hela familjen och Jonnas kompis Lovis och spelade bowling. Jag tycker att jag är bäst fast Carina är en gammal bowlare. Så jag tänkte att det är inget problem med att vinna över dem tre. Sagt och gjort jag tar ett perfekt klot och koncentrerar mig, siktar på andra pilen från höger tar satts och börjar och gå framåt och tar stöd med vänster ben och kastar klotet. Fast det gick åt helvete, gömde att man har en protes i vänster ben och så har jag inte hunnit bygga upp musklerna och det var bara att ge up. Kanske är bowling karriären slut, fast man skall sluta när man ligger på topp. Vann gjorde som vanligt min älskade fru.

 Vinnaren i bowling!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

God fortsättning!!! Bara att inse att din fru överglänser dig ;-) Kram på dig din klant!

2010-01-04 @ 09:17:47
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: l

Detsamma!!! Hälsa familjen

2010-01-04 @ 16:01:51
Postat av: Anonym

Det måste väl gå att träna upp ett ben även om det är protes??

God fortsättning

2010-01-05 @ 10:28:05
URL: http://sofieelionora.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0