Jag är inte död!

Hej på er alla dårar! Kan ni tänka r att jkag har haft fullt upp i flera veckor, Ja det är sant och det har hänt ganska mycket i mitt liv. Förra helgen fick vi en friggebod på 15 kvm som vi reste på 2 dagar, Mycket på jobbet iveckan och sen kräftskiva i lördags. På torsdag är det dags för en ny knäled så jag kommer att skriva vareje dsag i nästa vecka och berätta om alla händelser jag har varit ute för.
kan beraätta att idag skulle jag lämna blodprov inför operationen på torsdag. jag är känd för mina fina blodådror men lika förbannat så missade hon 2 gånger och på dem 3 gången gick det bra så nu har jag tre pålster på armen. AJJJJJJJJ!


  Min arm!!

Kommentarer
Postat av: jehnny

haha glöm inte att läsa min blogg nu ;)

2009-10-07 @ 19:56:04
URL: http://mongoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0