Världens största pepparkakshus!

I helgen var jag och Carina uppe i Stockholm hos Anders o Katta som är två gamla grannar till oss. Dom kunde tyvärr vara med när jag fyllde 50 så dom bjöd upp mig på en upplevelse helg hos dom i 50 årsdags present och det var en upplevelse.
När vi kom upp i lördags så åkte vi till Sigtuna på ett ställ som heter 32 rum o kök. Dom bjöd på bruch vilket var suveränt gott.  Det fanns all på detta bord och vi satt nog i nästan i 2 timmar och åt.
På kvällen spelade vi spel,  drack vi vin och åt ost och bara njöt av vad dagen hade givit. På söndagen bjöd dom på en jätte god lunch hemma hos sig. På eftermiddagen åkte vi på julmarknad på Steningeslott och det var verkligen julmarknad, stort och häftigt. Så jag har bara njutit av denna helg.
I helgen var jag och Carina uppe i Stockholm hos Anders o Katta som är två gamla grannar till oss. Dom kunde tyvärr vara med när jag fyllde 50 så dom bjöd upp mig på en upplevelse helg hos dom i 50 årsdags present och det var en upplevelse.
Vi började med att gå till centralen och se världens största pepparkakshus och efter det  åkte vi till Sigtuna till ett ställ som heter 32 rum o kök. Doår bjöd på bruch vilket var suveränt gott.  Det fanns allt på detta bord och vi satt nog i nästan i 2 timmar och åt.
På kvällen spelade vi spel,  drack vi vin och åt ost och bara njöt av vad dagen hade givit. På söndagen bjöd dom på en jätte god lunch hemma hos sig. På eftermiddagen åkte vi på julmarknad på Steningeslott och det var verkligen julmarknad, stort och häftigt. Så jag har bara njutit av denna helg.

Min fru o Katta!



Steninge slott

Kommentarer
Postat av: Sofie Jacobsson

Men det var väl en skön tripp... skulle du vilja bo där? på centralen och leka elak häxa, kanske är en ny karriär :-)

2009-11-27 @ 17:46:05
URL: http://sofieelionora.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0