Mitt nya ansikte!

Då har det hänt igen. Nu har man fått snyggare ansikte p.g.a. av mitt klanteri, Vad har jag nu gjort min djävla klant? Jo det skall jag tala om för er.
Jag låg och sov min skönhets sömn i natt och när jag skall vända mig i sängen så lyfter jag huvudet vänder det inåt väggen och slår näsan i sänggaveln och hela mitt ansikte förändrades till det bättre. Eller vad tycker ni?
Då har det hänt igen. Nu har man fått snyggare ansikte p.g.a. av mitt klanteri, Vad har jag nu gjort min djävla klant? Jo det skall jag tala om för er.
Jag låg och sov min skönhets sömn i natt och när jag skall vända mig i sängen så lyfter jag huvudet vänder det inåt väggen och slår näsan i sänggaveln och hela mitt ansikte förändrades till det bättre. Eller vad tycker ni? Eller beror det på att jag har tagit influensa sprutan.

Man kanske är ett svin?
Lillis nya ansikte!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, glad jag blir :)



följ jätte gärna med bloglovin om du hinner

2009-11-04 @ 18:05:57
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Pigge

Jag tycker inte om när du jämför dig med oss SVIN.

2009-11-04 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0