Boken som inte var försvunnen.

Idag har det varit en lugn dag där man har fixat saker i sin egen takt. Vet ni varför det har varit lugnt och skönt? Jo min älskade fru har jobbat och då kan man fixa saker i lugn och ro. Fast det är ganska lugnt ikväll även om Carna är hemma bakar. På tal om bakning så påminner mig om när Carina bjöd min morsa på sina hembakade kakor. Morsan smockar i sig en finskpinne och så äger hon.

-          Gud va dom var goda Carina, dom kan du inte han bakat!
Morsa tänkte nog rätt men det blev fel. Vi skrattade gott i alla fall.

Jag måste berätta att snillet (jag alltså) har spekulerat igen. Det var nu ikväll som jag sa till Carina.

-          Du jag har hittat Jonnas psykologi bok.
-          Har den varit borta?
-          Nej men jag hittade den ändå.

Ingen har saknat boken och då låter det djävligt dumt eller hur?

 Hemma gjorda eller köpta?


Kommentarer
Postat av: jehnny

sv; jadå jag ska ta hand om han, eller det kanske är han som ska ta hand om mig(?) du får ta hand om jonna och gotland medans jag är borta!

2009-11-05 @ 20:04:57
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: jehnny

och dej själv såklart, gör inget dumt nu! *

2009-11-05 @ 20:05:15
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, glad jag blir :)



följ jätte gärna med bloglovin om du hinner

2009-11-07 @ 16:54:32
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0