Nu är man svullen!!

Ja då var julen nästan slut! Det har varit två sköna dagar. På julafton satt vi hem och bara njöt. Och inte förrän klockan två åkte jag och var tomte för några kompisar. Det är skit kul att vara tomte för man har sådan makt när föräldrarna börjar tjafsa med en. Då säger man bara att om han inte är snäll så får tomten gå till nästa familj. Jag säger bara makt! På nästa ställe var jag inne hos Benny och där var det kul för vi skojade och mycket. När jag kom in så stod Wille i soffan och jag säger till honom.

– Skall man verkligen stå i soffan eller skall man sitta i den?

Jag har aldrig sätt någon sätta sig ner så fort.

Senare på kvällen åkte vi ut till svägerskan och svågern och käkade gott och spelade spel.

Idag har det bara varit slappar dag, ätit och myst i soffan så magen har växt på en som ni ser.

       Så här känner man sig efter all julmat!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0