Nästan 2 månaders sjukskrivning.

Ja då fixade man nästan 2 månaders sjukskrivning till. Sjukgymnasten som jag var hos för 1 vecka sedan sa om det blev snö och is så skulle jag ta kryckan med dubb som stöd när jag är ute och går. Jag min dåre tro att man är Stålmannen så imorse tog jag på mig gympadojorna och knallade iväg utan kryckan. Jag kom runt gaveln på huset och nog fan så hittade en isfläck under snön. Vad händer? Båda bena upp i luften, landar på det opererade benet och det säger bara, knak. Jag ligger kvar på marken som en 85 årig gubbe och väntaren stund. Jag känner efter och som tur var blev det bara lite ömt men jag klarade knäet. Hur klantig får man bli?


       

     Lillis före  & nästan efter


Kommentarer
Postat av: Sofie Jacobsson

Du får inte göra så!!!!!!

2009-12-15 @ 19:28:54
URL: http://sofieelionora.devote.se
Postat av: Anonym

varför?

2009-12-16 @ 09:37:20
Postat av: ronja

inge bra!

2009-12-23 @ 16:20:12
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0