När jag blev avslöjad med snabeldraken!!

Ja i lördags blev man avslöjad av Skytte Niklas och han fru när man gick och dammsög med ” snabeldraken”. Där går man i sin egen värld och dammsuger och helt plötsligt står dom i hallen och det första Niklas säger är.


Ja i lördags blev man avslöjad av Skytte Niklas och han fru när man gick och dammsög med ” snabeldraken”. Där går man i sin egen värld och dammsuger och helt plötsligt står dom i hallen och det första Niklas säger är.

- Ja ha du Lillis nu har jag en hållhake på dig.
Jag erkänner att jag dammsög men det var för att Carina var borta för annars är jag herre i mitt hus.

Nu har man blivit kyrklig också för jag har gått i kyrkan i lördags och söndags. Vi var och lyssnade på när Jonna och hennes kompisar sjöng julsånger i Visborgskyrkan i lördags. I söndags var vi åter i kyrkan och såg julspel och det var faktiskt stämningsfullt. Annars har det väl hänt lite saker men det sparar vi tills imorgon.


Snabeldraken                       Visborgskyrkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0