Dagens ros och klant!!

Kan ni tänka er att jag har fått dagens ros! Här sitter man och läser tidningen på julafton och helt plötsligt får man de att man fått dagens ros av Fubarna. Jag tycker det är förbannat roligt att man blir uppskattad för arbetet man gör. Tyvärr så lär jag inte få det av min älskade fru för jag lyckades klantat till  det igen. Jag skulle lågga in ett vitkålshuvud längst ner i kylen och så ”råkar” jag tappa det på glasskivan och vad händer?
KRACHHHHHHHHHHHHHHHHHH  och glasskivant gick sönder. Det är sånt som händer när jag är i nårheten av ömtåliga saker.
Kan ni tänka er att jag har fått dagens ros! Här sitter man och läser tidningen på julafton och helt plötsligt får man se att man fått dagens ros av Fub:arna. Jag tycker det är förbannat roligt att man blir uppskattad för arbetet man gör. Tyvärr så lär jag inte få det av min älskade fru för jag lyckades klantat till  det igen. Jag skulle lägga in ett vitkålshuvud längst ner i kylen och så ”råkar” jag tappa det på glas skivan och vad händer?
KRACHHHHHHHHHHHHHHHHHH  och glas skivan gick sönder. Det är sånt som händer när jag är i närheten av ömtåliga saker.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mats!

Kul att Du fick dagens ros,för Du gör ett mycket bra arbete. Rätt man på rätt plats.

Ett Gott Nytt År önskar jag Dig.

Ann-Marie på 50

2009-12-28 @ 21:59:21
Postat av: Anonym

Tack så mycket!!!

2009-12-29 @ 17:27:18
Postat av: Annelie

Lovely kusinen!!! Ps Inte glas skivan förstås, ha,ha

2009-12-29 @ 20:18:55
Postat av: Tomtis

Dagens ros i all ära.. men jag såg julhälsningen över - Pia är arbetskamrat med mig ;-)

2010-02-10 @ 02:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0